אביו של החטוף: "החמאס מחזיק ב-8 מיליון חטופים"

    מהדורת הבוקר No Comments on אביו של החטוף: "החמאס מחזיק ב-8 מיליון חטופים"

    איתן מור בן ה-23 נחטף במתקפת הפתע ומוחזק ע"י ארגוני טרור בעזה. אביו צביקה התראיין הבוקר לבצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר' וביקש להיות שותף בניהול אסטרטגיית מטה המשפחות. לדבריו: "אני שואל מדוע אני לא מוזמן לפגישה בשבת עם ראה"מ לגבש אסטרטגיה, אני שומר שבת וזה הוחלט מהרגע להרגע. אם מטה המשפחות רוצה לייצג אותי שיפעל לחבר אותי"

    איתן מור, שמוחזק בידי החמאס בעזה צילום: שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
    11:05
    20.05.24
    אבי יעקב No Comments on אחרי שבעה חודשים: טרמינל 1 נפתח מחדש לטיסות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צביקה מור, אביו של איתן שנחטף לעזה שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר' והלין על התנהלות מטה משפחות החטופים, שהוא מבקש להיות שותף אסטרטגי עימם: "גם אני שואל מדוע אני לא מוזמן לפגישה בשבת עם ראה"מ לגבש אסטרטגיה, אני שומר שבת וזה הוחלט מהרגע להרגע. אם מטה המשפחות רוצה לייצג אותי שיפעלו לחבר אותי".

    מור התייחס לעסקאות שבויים מול החמאס ואמר: "אנחנו יודעים שהחמאס לא יניח את נשקו. יש בידיו 8 מיליון יהודים חטופים בידי חמאס, בגלל צורות החשיבה של השנים האחרונות. לא ייתכן שקבוצת משפחות וביניהן גם אני נחזיר את הדיבור על חזרה לעסקת שליט הבזויה. מיד אחרי עסקת שליט קיבלנו את יחיא סינוואר והרציחות שלו. גם כל העולם מסתכל על ישראל כיצד נגיב. לא להציג את זה שיש לנו עסקה בתמורה לשחרור, זה לא או או, צריך להציג מבצע צבאי או לחנוק אותם עד שהם ירגישו שהחטופים הם נטל ולא נכס".

    לדבריו: "למה במדינה מתוקנת צריכים ממ"דים בבתים? אם אני הייתי ראש ממשלה הייתי מורה לראשי הצבא לגרום לזה שזה יהיה מיותר. שכל האויבים שלנו יפחדו ויחשבו שהשתגענו".

    האזינו



    0 תגובות